Nieuws

Red Rocket Online: “Nieuwe marketingtechnieken moeten voor iedereen bereikbaar zijn” 

Wie denkt dat online adverteren voornamelijk bestaat uit moeilijke termen en oneindige statistieken en ingewikkelde algoritmes, heeft grotendeels gelijk. Maar uiteindelijk hebben ze allemaal één doel; conversie. Van een simpele klik naar klant. Red Rocket Online, het gloednieuwe bedrijf van ondernemer Kevin Bruggink uit Hoorn, wil de kloof tussen ondernemers en online adverteren verkleinen door efficiënt te werken met geavanceerde technieken en tegelijkertijd glashelder te rapporteren in begrijpelijke taal. 

Hoe? Door overzichtelijke pakketten samen te stellen die maandelijks opzegbaar zijn, voorzien van periodieke rapportage die alleen functionele informatie bevat. “Deze pakketten bevatten campagnes waar we bezoekers die nog niet converteerden op de website, nog een keer benaderen via website banners, Facebook en Instagram. Daarbij kunnen we potentiële klanten benaderen die voldoen aan hetzelfde profiel als bestaande klanten. Een ideale manier van efficiënte zichtbaarheid.” aldus Kevin. 

Red Rocket is bedacht om ervoor te zorgen dat elke ondernemer mee kan komen in een zeer snel ontwikkelende markt, zonder dat er een lange studie of eindeloze contracten voor nodig zijn. 

“Specifieke wensen zijn natuurlijk geen probleem, maar voor degene die het gewoon geregeld wil hebben, zijn ze ideaal.” Kevin, die na 8 jaar bij internationale leadgeneratie gigant Social Blue als Head of Innovation, heeft besloten om verder te gaan met Red Rocket wil de mindset die hij daar heeft ontwikkeld, graag doorzetten in de regio. “Er zijn veel ondernemers die twijfelen of online bij hun identiteit past, of dat het veel extra gedoe wordt. Dat lost Red Rocket op.” 

De pakketten en meer informatie zijn te vinden op redrocketonline.nl.