Nieuws

Input vanuit Hoornse ondernemers welkom voor ondernemersdebat – 2 maart 2022

Ondernemers en ondernemersclubs zijn welkom om vanaf nu input te leveren voor de Ondernemersdebatten die georganiseerd worden rondom de gemeenteraadsverkiezingen. Deze vinden plaats in de gemeenten Hoorn, Medemblik en Enkhuizen op diverse data in maart 2022. Het Ondernemersdebat in Hoorn vindt plaats op 2 maart 2022 en wordt georganiseerd  door de Hoornse Ondernemers Compagnie (HOC), Ondernemers Stad Hoorn (OSH) en de Hoornse Ondernemers Federatie (HOF) in samenwerking met de Westfriese Bedrijvengroep (WBG) en Ondernemend West-Friesland (OWF).

Het debat vormt een belangrijk podium voor politici, ondernemers en andere betrokkenen en geïnteresseerden om met de politiek in gesprek te gaan over de toekomst van Hoorn en onze regio. In 2018 vonden deze debatten ook met succes plaats, zodoende is ook nu gekozen voor een samenwerking. De organisatie is in handen van Robert-Jan Knook (ANP/BNR) en Rob van Loon (SmartKickstart) namens OWF.

We plannen op een fysiek debat, waarbij politieke partijen letterlijk het debat aan kunnen gaan met elkaar. Uiteraard afhankelijk van de regelgeving omtrent de pandemie. De stellingen en thema’s van de debatten worden gebaseerd op een aantal belangrijke punten uit het door WBG uitgebrachte rapport ‘Samen 1WF’ en punten die vanuit de HOC worden aangedragen.

Als u als ondernemer of betrokkene bepaalde thema’s, onderwerpen, uitdagingen of actuele zaken wilt nomineren om in het debat terug te laten komen, bent u welkom om deze in te dienen bij ons. Wij selecteren uit alle input enkele onderwerpen die we in de debatten laten terugkomen. Het Hoornse ondernemersdebat is ook via een livestream te volgen en staat als volgt in de agenda:

Gemeente Hoorn
woensdag 2 maart 2022
Raadszaal stadhuis Hoorn
19:00 inloop – 19:30 aanvang – 22:15 einde

U kunt uw input leveren door te mailen naar info@hochoorn.nl. Gelieve bij uw email aan te geven uw naam, telefoonnummer en namens welke organisatie of welk bedrijf u input levert.